Pandemiden dolayı ve enfeksiyon riskini en aza indirmekadına sargı yapılmış, steril olması açısından ve dikişlerin kolay tutması için, bugünde suya oturttuk işte, çıkardık ama ne yapmalıyım başka bilemiyorum grçekten, ağrısı olursa diye fitilde verdi doktor. Karton bardağı ne sıklıkla değişmem lazım, bezini ne kadar bol bağlamalıyım, ve karton bardaklı şekilde açık mı durdurmalıyım hava alması için?