Öncelikle saçma sapan yorumlar yapmamanızı rica ediyorum, gerçekten kendime zor geldim. 7aylığız. İki gün önce sünnet oldu, bugün suya oturtup sargısını çıkardık, çok kanaması oldu, eşim çıkardı sargıyı. Feryat etti yavrum, çok ağladı. Kayınvalidem bayılıyodu, ben normalde çok soğukkanlıyımdır ama sargı çıktığında o halde açık yara görünce şok oldum, içim eridi gitti. Oğlum ağlarken benim canım yandı mahvoldum. Karton bardak koyduk, henüz çişini yapmadı, tutuyor sanırım. Uyutmayı başardım. Ama eşimde, bende çok ağlıyoruz dayanamıyoruz. Üstesinden nası gelicem ilk çocuğumuz. Alt değişirken bile canım yanıyo sanki, yavrum küçücük bedeniyle nası dayanıcak. Kaç gün sürüyor, ne olucak, kolaykolay iyileşmicek gibi duruyor, çok endişeliyim, lütfen erkek annelerinden öneriler bekliyorum, içime su serpin, perişanız inanınki.