DilaraYigit1 Merhabalar ben ilk bebeğimde dr browns kullanmıştım ancak ikinci bebeğimde Philips avent aldım anne göğsüne benzediği için oğlum hiç sıkıntı çıkarmadan hem meme hem mama tüketmeye başladı. Bu arada mama olarak smilac da deneyebilirsiniz.