DilaraYigit1 biz philips avent le başladık, 4.ay atağında bi başladı mama reddi, iştah şurubu verdik fayda etti ama aynı zamanda biberon da değiştirdik. chicco nun kauçuk uçlu olanını aldık sevdi. yani iştahı açılmasına rağmen avent le asla almadı bidaha. bende burda okumuştum chicco kauçuk uçlu biberonu. tavsiye etmişlerdi. biz de işe yaradı.