Masalll06 bizde 3aylıkkenn red yaşadık 😢😢 Birtek gece uyurken alıyordu uyku sersemi bende süt çoğalsın diye vermeye calısıyordum birsüre sonra her yolu denedim yok olmadı.😞😞 10bucuk aylıkk sağıyorum çok zorlanıyorum ekstra bir zaman istiyor yani gerçekten yapabiliyorsanız eds yöntemi var deneyebiliyorsanız deneyin