Masalll06 bizde 2. Ayımızda yaşadık meme reddini .. cok direndi bende direndim ama kazandım cok şükür. Surekli emzirmek çabalarındayken bir gün baktim tuttu memeyi cok şükür bir daha birakmadi🙏 zaten memeye gelir gelmez ağlıyordu çığlık kıyamet önce sakinleştirmeye calistim sonra da kucagimdayken hafif tempoyla oturduğum yerde ziplamaya başladım onunla o şekilde tuttu benimki bi deneyin isterseniz birlikte zipliorsunuz yani belki size de iyi gelir