UraSsmom Merve5627 Tugce_kls Oğlum 9 aylık hatırladığım kadarını söyleyin çünkü çok fazla şey yaptım sürekli araştırdım. İncir uyutmasıydı sanırım adı öyle bişey var ondan yaptım. En çok o dönemde kilo almıştı oğlum gerisini valla hatırlamıyorum burda yada nette araştırdım ne gördüysem yaptım Google yazın çıkar aslında. İlk 3 ay 500 550 gram almıştı, 3 aydan sonra 1 kilodan fazla aldı
Tugce_kls UraSsmom incirin süt yaptığını bende duydum yıyorum da. Teşekkürler netten buldum tarifi deneyım
zeytingozlusaremm Tugce_kls cnm aynısını yaşadım aynı kilo aynı düşüş 1. Ayda 500 gr aldı sık sık emzirdim yarım saat 1 saat de sürekli bide kusuyordu sürekli 2. Ayda elhamdulillah 900 gr aldı lütfen bebeğini çok sık emzir bunu çok duyuyorsundur biliyorum ama sabır
daisybebek Noblemom biz 3 aylığız ilk 1,5 ay akşamları ağladığı için mahvoldum resmen akşama sütüm kalmıyor diyordum annemin zoru ile tek ölçek mama veriyordum meğer gazı varmış yavrumun e bende stres yapınca ikimizde deli oluyorduk. Galactago aldım şükür ki artık stresde yapmıyorum bebeğim daha az gazlı daha iyiyiz. Yani akşama süt kalmıyor diye bişey yok aslında stres den öyle sanıyoruz
daisybebek Merve5627 rezene iç günde 2-3 kupa, tahin helvası, tahin pekmez, havuç, incir ceviz, bulgur piavı, kimyon çayı. Bak bunları yap bol su iç erinme yani ve relax ol bak nasıl ayda 1,1-5 kilo alıyo bebek