sagittarius_mom 17 ay oldu hala şişik benim sezeryan yeri ge ekleri bazen kaşınıyor etrafı bir tane 80 tl krem yazmıştı onu kullanmidtim hiç iyi etkisini göstermesi yalan dolan benim şişik hala duruyor kabarmış bir şekilde hastaneye bir gidemedim
Pera121020 sagittarius_mom merhaba benım de 18 ay oldu hala kabarık boydan boya ve ben de fırsatını bulup gidemedim ve kaşıntı bende de oluyor afedersin kıllar çıkınca oluyor diye düşünüyorum ama bilemiyorum.
3children1mom Umayk Kreminin adını unuttum ama protein ağırlıklı beslenirseniz geçiyor 3 sezaryen oldum iz yok yaklaşık 4 ay öncede dogum yaptim 😂😂