Umayk Kızlar sezeryan estetik dikiş yapıldı bana izi sanırım bazı kremlerle geçiyormuş geçmesede en aza indirgeniyormuş kullandığınız krem vs var mı fayda eden ?
QueenBeee Umayk contractubex krem ve sarı kantaron yağını beraber kullan canım kremi eczaneden 150 TL’ye yağı da 30 TL’ye almıştım krem 120 g, yağ 50cc
Deren_Hatun Umayk boşa para vermeyin zaten zamanla rengi şişliği kalınlığı falan azalıyor 17 ay olmak üzere eskisinden eser yok
Bebegimm1 Umayk bende estetik dikiş oldu sizde kesilen yerin başında ve sonunda bitiş yerlerinde ip gibi bir şey var mı
Umayk QueenBeee çok teşekkür ederim bi bakayım ozaman bende kantaron sürüyorum ama acaba dedim kremde var mı
Mom9 Hiç para vermeyin estetik dikişte zaten Eser kalmıyo. 17ay önce doğum yaptım. Şuan ipincecik çizgi var
Bebegimm1 Umayk benimkinde mi sorun var acaba 2 ay oldu nerdeyse dogum yapali orda ip duruyor tesekkr ederm cevabinz icn
bossbabysmom Bebegimm1 bende varidi ilk zamanlar zamanla dustuler ama tam hatrlamiyorum nekdar surede 1 2 aya falandi galba kabuk olup dustu
Bebegimm1 Umayk sadece 1 tane ip var kesik olan yerin başlangıç tarafinda diger yerlerde ip falan yok doktor muayne etmisti ama demek ki fark etmedi bende sonrdn gordum acaba kendisi duser mi bu
Bgmbgmbgm Umayk görümcemin izine bakmıştım ben tabi yıllar olmuş ama silik bir çizgi silüet gibi kalmış, hiç bir ürün kullanmamış, sadece zaman.. hiç birşey kullanmayın insan vücudu öyle bişey ki kendi kendini onarıyor🌸
bjkbb Umayk bepanthol anti-skar jel kullanıyorum ben çok memnunum. Neredeyse iz kalmadı gbi bisey oldu yani 🙂
Sunisup Benim 5 ay 10 gün oldu doğum yapalı hala iz geçmedi bende çok takıyorum 😔contratubex de kullanıyorum çok düzenli olmamak kaydıyla