tombikannesi İnşallah inşallah siz içinizi ferah tutun.Benimde 2 prematürem var biri 31 hafta 41 gün kaldı şuan 2 yaşında 4. Bebeğim bide 4. Sezaryen olcak die 1 doktor hariç hepsi dua et masada kalırsın işin duaya kaldı ölüme gitmişsin.Neler neler dediler 30+6 da doğum yaptım diğer Dogumlarimdan hiç farkı yoktu hemen ayaklandim çok şükür bebeğimde 35 gün kuvezde kaldı