Tuba_90 gazlidir belki. Ultrason cektirdiniz mi?
Gazli bebek ne yemek yer ne de guler.
Ayrica siz onun annesisiniz. O sizin sakin kucaginiza muhtacken siz stresli bir sekilde bebeginizle vakit geciyorsaniz o bebek hic susmaz.
Hangi bebek sevkat gostermeyen memeyi emmek ister ki oyle dusunun. Hepiniz agliyormussunuz. O bebegin aglamasi ccoook normal.
Siz rahatlayin. O da rahatlasin. Cikarin uzerinizi bebegi de soyun. Ten tene temas yapin. Ninni soyleyin sacini oksayin.
O daha hicbirsey bilmiyor ki. Sizin rehberliginize ihtiyaci var ama rehber saglikli dusunemiyor.
Bir an once toparlanin bebeginizi opun koklayin.
Belki dis cikarma donemidir. Gaz dis hepsi biraradadir belki. Belki bir yeri agriyodur. Ya da sadece sizin sevkatinize ihtiyaci varidr.
Siz olmadan bebeginiz yolunu bulamaz.
Empati yapin.
Soyle dusunun.
Mandalinanin kokusu bizim icin tanidiktir. Dusunmeyiz kafa bile yormayiz. Ama onun icin ilktir. Degisiktir. Bilmez. Yol gosterirseniz sabbirla ogrenecektir.
Yol gostermezseniz her mandalina kokusunu aldiginda aglayacaktir.
Verebilecegim en basit ornek budur.