YagmurKocer Ikicocukanasiyioldum aynen evet topukdan kan alinca anlasiliyor. Tedavisi diyet. Proteinsiz yiyecekler. Ama neyde protein yokki demi? Tedavisi bile cikmamis.
Ikicocukanasiyioldum YagmurKocer kurban olurum ben yavruna. Çok geçmiş olsun sen bol bol dua et Rabbim dermansız dert vermesin kimseyi avlarla sınamasın.
zumratugba YagmurKocer hiç üzülme kuzum bir arkadaş vardı eski işyerinde baştan önlemini alırsanız sorun yaşamazsınız diyet şart tabiki :) askere almamışlar sadece onun dışında gayet iyi üniversite mezunu çocuktu. Et ve süt ürünlerini çok az tüketiyordu hatta bir şey olmuyordu hiç sinirli haline denk gelmedimdi 😊
Aysegulisaa54 YagmurKocer yeni doğduğunda topuktan kal alınıyor ya ozaman mı belli oluyor Rabbim şifalar versin inşallah mucize olur tedavisi olur inşallah en yakın zamanda
-erCansu- Tuba_90 bak ne dicem sana benim kardesimn adı Yusuf kucukken cok firlamaydi annemi hic biyere yollamazdi pesinden ayrilmazdı sokaga cikar aglardi oyle deliydi.. Simdi 19 yasinda ve herkes ona hayran komsular akrabalar herkes Allaha dua eder onun gni olsun diyee acayip anneme yardim eder her isini yapar 😀 benden daha iyi yani oyle diyim hatta yengem kardesime benzesin diye oglunun adini yusuf koydi onunkide oyle deli smdi 😂 ama buyudukce uslaniyor sende oyle dusun tamam sen stresli oldukca oda deliriyo bnm oglmda oyle napalım gecicek elbet millet cocuguni 10 gun sonra tek bakmaya basladi ben 1 ay bizde bi ayda annemde kaldim tuvalete gidemiyidm
Noyanefe Cagatayinannesi bide bende var o efelerden iki isimli diğer adı Noyan oda baş komutan demek asker gibi gecenin üçünde dikti yine ayağa beni allahım allahım banada dendi Efe koyma diye ama ne alaka dedim geçtim gerçekten de etkiliyomuş yinede şükür bugünümüze geçecek illaki rabbim dileyen herkese versin inşallah bizlerede hayırlı sağlıklı bir evlat yetiştirmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻
EsraEfee Cagatayinannesi benim oglumun adi da Efe 5 bebege bedel. Ama olsun. Rabbim saglim sihhat versin. Derdi rahatsizligi oldugu icin aglamasinda huysuzluguna raziyim.
2melek1anne Tuba_90 canım genelleme olmasin ama bazı isimler bebeklere ağır gelirmis tanıdığım birkaç yusuf var hep kendi dediğine gider inatci laftan anlamayan çocuklar huy mu isimden mi bilemiyorum sen diyince şöyle bi düşündüm öyleler yani gerçekten benim bir tanidigin kizina ismi agir gelmiş aglamaktan bihal oluyomus hoca demiş bu isim bu çocuğa agir gelmis çocuğun adını değiştirmişler kulağına yeni isim okumuşlar ikinci bi isim baya etkisi oldu demişti arastr istersen bi bilgili kişilere sor derim inşallah düzelir yavrun sanada mutlu olmak nasip olur
Tuba_90 2melek1anne bende artık bi hocaya götürüp okutmayı düşünüyorum canım çünkü doktorlardan bi fayda göremedik normal deyip yolluyorlar
Boncugum Tuba_90 canım nerdeyse bütün anneler yaşamıştır emşn ol yaşamayanlar şanslı kesim 😁 benim minnoşta öyle 9. Aya giriyoruz inşallah ama benimle uyut benimşe kalkar wc ye bile göndermez gece 30 kere emer gündüz kucaktan inmez ama alıştım varlığına bin şükür Rabbim acısını kötümzamanını göstermesin sende atlatacaksın belkide alışacaksın o yüzden üzülme ❤️
Tuba_90 Boncugum canım tabi her anne zorluk yaşıyo ama bu çocuk başka gibi geliyo bana tamam uyumasın yemesin ama ağlamasın hiçbi iş yapamaz oldum diğer oğlumla bile zor ilgileniyorum üzülüyorum o yavruma da
YagmurKocer zumratugba vallaha yasaniyor o hastalikla ama kolay gozukmuyo ya. Hayirlisi. Ama inaniyorum tedavisi cikacak yakinda😘
zumratugba Tuba_90 sütünüz gidecek kadar neye üzüldünüz ki ? Siz bir annesiniz bebeğinizi en iyi siz tanırsınız doktora götürmediniz mi nedir sorunu bebişin ? Bebeğinizle yalnız kalıp sevin onu basın bağrınıza güzel kelimeler söyleyin her bebek susar diye düşünüyorum anne koynunda😊
Tuba_90 zumratugba emmemesine çok üzülüyorum emdiği zaman sütüm gelirdi şimdi sağım yapıyorum 40 ml anca ikisinden meme reddi çok yaşıyoruz napcam bilmiyorum
zumratugba YagmurKocer tedavisi hakkında bildiğim pahalı ilaçlar kullandıkları 🙄 bütçeyi zorlar belki ama ilerde gerek kalmıyor ilaca.
ikievlatannesiii YagmurKocer rabbim evladinin sifasini versin kardesim allahim hayirli o kapilarindan birinide size acsin insallah sagligina kavustursun evladini biran once rabbim hep sizinle olsun bizlerin sizlere olan duasinida kabul etsin sifa etsin rabbim 🙏🙏🙏
YagmurKocer ikievlatannesiii Cok sagol kardesim benm❤️ Ne kadar guzel bisey, hic tanimadigimiz insanlar gonlunce bu kadar dua ediyor. Allah gercekten gonlunuze gore verir insallah. Iyiki varsiniz🌸
YagmurKocer zumratugba oglum icin herseye goz one alirim, 1 miliyon lira desinler tedavisi, normal sagligina kavusmasi icin, gercekten ölümüme kadar oderm o borcu bi sekilde, yeterki sagligi yerinde olsun.