Neslihantrkk mycutebaby sab simplex, nurse harveys damla, nurse harveys şurup, biogaia, relactaz, mommy bilss hepsini denedim hiç bişe işe yaramadı ve 4 aylık. Her bebekte etki etmiyor ne yazık ki .inşallah siz faydasını görürsünüz
Krhn2021 Sonsuzmutluluk hergün saat 3 te tek mi vereyim yani düzenli akşama faydası olur diyorsunuz doğru mu kusura bakmayın sizi de yoruyorum hakkınızı helal edin
Sonsuzmutluluk Krhn2021 estağfurullah 🤗evet hergün aynı saatte verin alarm kurun telefonunuza unutmayın ben çok unutkanım alarm kuruyodum o yüzden benim kızım 3.aya girmek üzere 10 gün önce bıraktım damlaları eskisi kadar kalmadı şükür sizinde geçer inşallah kısa zamanda yavrunuz rahatlar. Karnına sıcak bez koyun saat yönünde ovalayın 5 10 dakika masaj yapın ayaklarını karnına doğru hafifçe ittirin sağ ayağını sol eline sol ayağını sağ eline değdirip beş saniye bekleyin😉
atopiklininannesi Semayyldz hangi gaz damlası olursa olsun kesinlikle düzenli kullanman gerek en iyi gaz damlası da olsa düzenli kullanmazsan işe yaramaz.Nurse harveys kullanıyorum bazen işe yarıyor ama bazen hiç işe yaramıyor kimyon çayı yapıyorum doktorum günde 5-6 çay kaşığı verebileceğimi söyledi.Tarifine netten İbrahim saraçoğlundan bakabilirsin.Onun dışında yaptığım şey evin içinde hoplata hoplata dolaştırmak oluyor sallandıkça gazı çıkıyor Allah yardımcımız olsun çok zor 🙏🙏
Yhulya Semayyldz bizde aynı durum kulak pamuğu bir ucunu zeytin yağı batır popusuna fitil gibi sok çıkar bı kaç dk sonra gazını kakasını rahatlıkla yapar eskiler böyle yapıyordu