Semayyldz Kızlar kaç saattir cebellesiyoruz oğlum 27gnluk ama çok fazla gaz sancısı var önerinjz varmı? Katıla katıla agliyor artık öyle cokk kıvranıyor ki oturup onunla bende ağlıyorum 🥺
Sonsuzmutluluk Semayyldz damla kullandık biz doğduğundan 2.5 aylık olana kadar yeni bıraktım sab simplex biogaia ikisini kullandık
Burcu35 Semayyldz Damla kullanıyorsunuzdur zaten ama kiraz çekirdeği yastıkları oluyor duymuşsunuzdur belki iyi geldiği söyleniyor bi bakın isterseniz
Denizlina Semayyldz sab simplex kullanıyoruz bizde metsil ve aguline denedik ama en iyi sab simplex geldi
Krhn2021 Sonsuzmutluluk işe yaradı mı bende bugün almayı düşünüyorum 16 günlük özellikle gece tutuyor ağlama ve kasılma
mycutebaby Denizlina ben de sab simplexi deneyeceğim doktorumuz biogaia verdi yaramadı sonra nursery harveys verdi oda yaramadı metsili kullandım en son o biraz iyi geldi gibi ama dün yavrum çatladı resmen hiç biri fayda etmedi çok iyi diyorlar sab simplexi direk geçiriyor mu acaba
Sonsuzmutluluk Krhn2021 biz doğduğundan itibaren bir ay Nurse harweys kullandık ama o pek etki etmedi gibi sonra doktorumuz sab simplex ve biogaia verdi.çok düzenli kullanılırsa rahatlatıyo biraz ben sab damlayı günde 4 defa 10 ar damla olarak verdim 6 saatte bir yani alarm kurdum biogaia da bağırsak düzenleyici probiyotik onuda öğlen 1 de beş damla olarak verdim.
Sonsuzmutluluk Semayyldz karnını sıcak havlu koyun ısıtıp badisinin üstüne ovalayın karnını zeytinyağı ile.korkmayın bütün bebekler hemen hemen böyle ve belli zmaana kadar gidiyo malesef gaz olayı siz yedikkerinize dikkat edin süt içmeyin kuru bakliyat ve bazı sebzeler meyveler de gaz yapıyor kimyok çayı için sıcak suya karıştırın dibe çökünce için suyunu.
Krhn2021 Sonsuzmutluluk aldım şimdide de biogaia damla üzerinde nasıl Kullanacağım yazmıyor içeriğini okuyunca beş damla yazıyor yalnız bebeğim daha 16 günlük
Betul1 Semayyldz sab simplex kullanıyoruz çok ıkındığı zaman ayaklarının altına beze sarılmış sıcak su torbası koyuyorum 24 günlüğüz
Semayyldz Doktora gideceğim bende yeni doğan olunca korktum açıkçası damla vs vermek için doktora danışayım diyordum.bgn kimyonlu suyu ona da verdim baya rahatladı gibi ama etkisi geçti sanırım.
SensizAsla Semayyldz ayaklarına mutlaka sıcak su torbası koyun tabi yakmayacak derecede olsun ve elinizi karnına koyarak ısı vermeye çalışın sıcak duş da iyi geliyor bol masaj damlalar ne kadar etkili bende tam olarak karar veremiyorum o konuda ama en güzeli ve iyisi biogai biz de böyle yaparak rahatlıyoruz
Denizlina mycutebaby bizim başladıktan 2 3 gün içinde kesti tamamen zaten akşamları tutuyordu bebeğimin 8 9 gibi uyuyana kadar devam.ediyordu meme ile savaşıyordu şimdi kalmadı onlarda
Neslihantrkk mycutebaby sab simplex, nurse harveys damla, nurse harveys şurup, biogaia, relactaz, mommy bilss hepsini denedim hiç bişe işe yaramadı ve 4 aylık. Her bebekte etki etmiyor ne yazık ki .inşallah siz faydasını görürsünüz
Sonsuzmutluluk Krhn2021 günde beş damla veriliyor biogaia bir çay kaşığına damlatıp verin ağzına o bağırsak düzenleyici probiyotik çok değil merak etmeyin düzenli verin açıldıktan sonra 4 hafta sonra kullanılmıyor zaten
Sonsuzmutluluk Krhn2021 evet biogaia günde bir sefer 5 damla olarak kullanılıyor aynı saatte vermelisiniz ben aynı alarm kurmuştum hergün aynı saatte veriyordum
Krhn2021 Sonsuzmutluluk süpersiniz teşekkür ederim gündüz 3 damla verdim saat 12 gibi şimdi versem saat 9 da Düzenli olarak bu saati takip etsem sıkıntı olur mu
Sonsuzmutluluk Krhn2021 yarından itibaren başlayın öğlen 3 4 gibi verin akşamları huzursuz oluyorsa eğer genelde gaz sancısı akşam daha fazla oluyo akşama rahatlar hergün aynı saatte 5 damla çay kaşığına damlatıp ağzına verin
Krhn2021 Sonsuzmutluluk hergün saat 3 te tek mi vereyim yani düzenli akşama faydası olur diyorsunuz doğru mu kusura bakmayın sizi de yoruyorum hakkınızı helal edin