Ikraamom kuzum benim kızımın ilk dişi dört aylıkkken ikincisi de beşinci aya girdiğinde çıktı aynı dediğin belirtileri yaşadım salyası çok akıyordu yakalık takardım yarım saate su gibi olurdu.doktorumuz anne sütüyle beslenen bebekler erken diş çıkarabiliyor demişti inşallah ağrısız sızısız çıkar kızım şuan 6,5aylık altta iki tane prinç tanesi gibi dişlerimiz var 🤓