Ikraamom canım çıkana kadar diş mi değilmi bilemezsin.
benim kızımın 2 ayında başladı salyaları. El yemeleri 3. Ayda başladı. Aynı senin gibi 4. Aya geldiğimizde damakları bembeyaz şiş resmen içindeki diş dışuna çıkacak gibi şişti, ısırdığı yeri kanatıyordu. Her kontrolde doktor 15 güne çıktı çıkcak diyordu. Ger görki 10 aylıkken diş çıkardı.
4 aylıkken dişin ilk kökleri sertleşmeye başlıyor. Sertleşen kök çok ağrı yapıyor. Kızımın 4. Ayında elini kulağına sokup ağladığı kadar diş çıkarırken ağladığını görmedim ben