Flztkmn181818 ben dayanamadım istifa ettim.Çok zor biberon almayınca tam kabul etti diye seviniyordum ama canı isterse almış onda da çok az içiyormuş 😔iki hafta bekledim alışır diye ama nafile.Emzik de almadı.Kaşıkla da bir yere kadar hastalığı var,aşısı var dedim.Bir de özel sektör benim iznimi kullanıp bazı günler tekrar geri gidiyordum iki saat etüt için.Oğlum çok mutsuzdu o günlerde tabii ben de ağlayan bir tipim.Daha da yoğunlaşacaktı .Çalışmak çok güzel ama oğlumdan kıymetli değil.Sizi çok iyi anlıyorum ,umarım sizin bebeğiniz biberonu kabul eder.