Milasmom ahh ne guzel :) biz de normalde ilk 6 ay 1,5 saatti sür izni 3 e de yeni çıktı .ben sabah 7,5 da çıkıp eger süt iznini kullanırsam da eve gelmem saat 3 ü bulur .7,5 saat olmayacagım bana pek mantıklı gelmiyo oyuzden 1 gün olarak kullanmak ıstıyorum.sütüm emince yetiyo fakat sagınca çok az geliyo biberonu tutmuyo bugun aagmaya calıştım 30 ccyi bulamadım 😒