umutvar1 Zahidmom kola ve sekersiz herhangi bi kahve içebilirsiniz. Bende özellikle kahve çok işe yaramisti. Geçmiş olsun.
Mirac_momm Zahidmom o zmn cikrtmazlar bnde yapamadım bn hensire kndisi geldi iki tane lavman yaptı 5 dk sürmedi tuvalete çıktım
Kubracsr Zahidmom ben cikma derim gazın çıksın acele etme birgun daha kal ben pişman oldum keske kalsaydım dedim ama sen bilirsin canım benim
_Ozgum6658_ Zahidmom ben rezene de içtim kimyon da işe yarıyor gaz çıkartıyor bide bolca yürüyüş ben ağlaya ağlaya yürüdüm doğumdan sonra
Tued Zahidmom hiç 9nerim yok yorum yapanların dediği herşeyi denedim olmadı…bol hareket birazciik rahatlatir