_Ozgum6658_ Çok kötü oluyor o gaz doğumdan sonra beni mahvetti lagma yaptırmıştım artık, hastaneden çıkmadan önce o işe yaradı, hastane de isen tavsiye ederim.
Duygunisa25 Zahidmom bende 2-3 gün gaz sancısı çektim. Rezene falan ne varsa içtim. Yinede çıkaramadım. En son uzanırken karnıma vurmaya başladım. Zaten sesten belli ediyor gaz olduğuna. Vururken gazım çıktı. Arada bi sırtıma yanlarıma sıcak su torbası koydum. Sizde deneyin isterseniz.
_Ozgum6658_ Zahidmom ben rezene de içtim kimyon da işe yarıyor gaz çıkartıyor bide bolca yürüyüş ben ağlaya ağlaya yürüdüm doğumdan sonra
Olric11 Zahidmom bol bol merdiven inip çıkmak sezeryan yeni oldunuz galiba biraz zor olcak ama en etkilisi merdiven inip çıkmak. Ben öyle atlattım
Zahidmom Deletedmom5284 gaz çıkarmazsak hastaneden yine ayrılabiliyoruz dimi yoksa gazı mı bekletiyolar
Kubracsr Zahidmom gazin çıkmadan hastaneden çıkma derim yani ben pişman oldum hastaneden çıktığım için evde perisan oldum çünkü. Allah yardimcin olsun biran önce şifa versin inşallah sana. Klozete otur biraz bekle ıkınma falan yapamıyor zaten insan haliyle . hissedersin pıt pıt karnında vücudunda dolanir ozaman anlaki çıkacak o hava içinden. Yürü bol bol allahim nerede ne kadar ihtiyacı olan insan varsa yardım et yarabbim ☹🤍
Denizdemirr Zahidmom rezene bol yürüyüş + klozette oturup biraz beklemiştim ben onunda faydasını gördüm hafif önw eğilip bekledim ıkınmadan etmeden allah yardımcınız olsun
Kubracsr Zahidmom ah o gaz beni benden aldı. 2 3 gün vücudumda gezdi hava sanci yapti cok normal gaz gibide değil bıçak saplanır gibi boynuma omzuma saplandı kaldı yaki bandı yapıştırdım o yanma ile acı birbirine karıştı öyle idare ettim mahvetti beni. Rezene içtim gazpas plus diye bi hap söyledi doktorum hastane de de vermişlerdi bi ise yaramadi. Bebekler icin gazına iyi gelir diye kiraz çekirdeği koyuyolarmis. Iki üç gün oldu yok yani dene dediler firinda ısıtıp ısıtıp belime koydum kesesiyle. . Bana sanki o iyi geldi rezene anason papatya çaylar da içtim hepsi bir arada olanlar da var. Oyle öyle oldu yani canim ay kabusum oldu benim herseyin üstüne bide onu çektim zorrr.