Mom06 Meraba kızlar doğumdan sonra naptınız ağda olaylarını 1 aylık oldu bebişim kıllar aldı basını gidiyo kuaföre gidemiyorum kendimde alamıyorum napcam bilmiyorum siz naptınız😊
zumratugba Mom06 saçımı boyatmak için gittim kuaföre bebeğini de getirebilirsin 🙄 uzun süren işlemler kuaför lazer vs çünkü
YagmurKocer Mom06 bende hamile oldum olali jiletle aliyorm. Jilet le almasi guzel oluyorda hep kalin geliyor ve hemen geliyor. Agdayla yada makineyle yarim birakiyorm.. eriniyorm ya
Fethiiye Bugun 40imizcikti ve ilk defa agda yaptim bende. Eski hızımı kaybetmişim acicak korkusuyla iki saat uğraştım. Normal dogum yapmistim dikislerim vardı ve kendi kendine kaynadi. Agda rahatlatti valla.
balyanakannesielif PoyrazinannesiEbru ben lazer kullanamaya başlayacağım yakın zamanda emzirmeyi kesecegim eşim kullanıyor evde kendimiz aletini aldık bakalim sonucu ne olacak evet sarı olanlara olmuyormuş 😏
Mom06 YagmurKocer hamileyken hep ağdaya gittim mis gibi 😂 şimdi normal doğum dikişler oraya korkuyorum bacaklar kollar aldı basını gitti 😂
Deletedmom_297 Mom06 ağda yaptırıyorum eve geliyor bayan arkadaş koltuk altımı kendim alıyorum yarım bacak bikini alamıyorum malesef bir kere denedim denemez olaydım😄
Mom06 Deletedmom_297 oh eve gelmesi çok iyiymiş 😂 kendin almak yoruyo sadece kollarımı kendim alabiliyorum bacaklarda acıycak dye çekemiyorum
Fethiiye Mom06 dun bende fazla buyuk surdum agdayi. Yarim saat onu cekmek icin ugrastim cesaret gelmedi korkudan. Aglicaktim en sonunda. Bebem agladi onun sesini duyunca yeter be diyip cektim 😅
Mom06 YagmurKocer valla bilmiyorum kızımdada var omuzlarda kulaklarda 😂 insallah hepsi dökülür hiç çıkmaz 😂
Nancy Mom06 canım ben sürekli ağdaya gidiyordum 36. gün tekrar gittim birşey olmadı sadece dikişlerin üzerinde bir sıra alınmıyor bırakıyorum dedi ağdacım
Asenatt balyanakannesielif bende aletini almayı düşünüyorum memnun musunuz acaba sonuç verir mi evde ?
Icot balyanakannesielif sonuçları paylaşırsanız çok mutlu olurum. Evdekiler için pek etkili değil modern ağda sadece çıkma süresini uzatıyor vs diyorlar eşim alacaktı bu sebepten aldırmadım. Zaten tüm vücut lazere gittim sadece kalanlar için acaba alsam mı diyorum eve 🤷♀️