Mom16 sadece bebeği emzirdiği için kocası kuruyan bi abla vardı ona söylemek lazım 😅😅😅
ben çocuk içtiği sürece devam etmek istiyorum. Faydası olur diye düşünüyorum. Takip eden doktorumuzda devam etmemizi söyledi. Korona olduğumda emzirmeye devam etmemi söyledi ilaç kullanmadım. Takviye C vit. B12 d vit ile koronayı atlatmıştım