Güzel Anneler. Yeni öğrendiğim bir bilgiyi sizinle de paylaşmak istedim. 2 farklı doktor ve hemşireden öğrendim bunu. Emzirme yaşı geçen sene 3 yaşına çıktı dediler Covid nedeniyle . Bebeği koruyan tek şey Anne sütü. 3 yaşına kadar emzir dediler.
Siz neler düşünüyorsunuz bu konuda?