Aslanmamy Biogaia tek bAsina yetmeyebilir ,hatta benimkiler de bir ara karın ağrısı dahi yaptı doktorunuz ile görüşüp Biogaia yanina ek damla isteyin bence çünkü probiyotik tek başına yeterli değil , kiyamam çok normal daha küçükmüş bebeğiniz , fön sesi ,çamaşır makinesi sesi youtube dan acabiliesijiz uykuya baya yardımı sokujur ya da kolik bebek müziklerinden de olabilir , Biraz sabırla geçecek inşallah 3.ayina girdi mi daha rahatkarsiniz inşallah