Aslanmamy Ama mutlaka iyi geleni bulana kadar değiştirmeniz lazimnki sonrasında hem siz hemde bebeginiz rahat etsin bir de en az bir ikinkutu denemelisiniz ki gerçekten doğru sonuca ulaşabilirsiniz böylelikle.Ayrica ben o kadar zararlı olduğunu düşünmüyorum nihayetinde içerik olarak neredeyse hepsi birbirinin aynısını mamalar , ek gıdaya başlayınca da her gün farklı bir şey yiyecek örneğinden yola cikarsak mama değişmek zararlı değildir zira bugüne kadar ben hiç bie doktordan buna dair bir şey duymadım içiniz rahat olsun. Kaç aylık bebeğiniz bu arada ve bir de hangi gaz damlasını vetiuorsujuz çünkü bir süre sonra vücudu damlaya da alıştığı için etki etmiyor onu da değiştirmek gerekebilir ,diğer yandan mamayı fazla ılık vermemeye dikkat edin ki o da gaz yapıyor tam ideal isisinda olması hem sindirim hem de gaz açısından rahatlatır ve mama yaparken çalkalama yerine çay kaşığı ile minik minik karıştırabilir siniz.Uzun yazdım eminim bunlarin bir çoğunu zaten siz de yapıyorsunuz ama ben 6.ayina kadar birinin gazıyla çok ugrastim o yüzden bazı şeyleri atlayabiliyoruz diye yine sizinle paylaşmak ve değinmek istedim.Gece uykusunda da yarım kundak karnını ve ayaklarını sıcak tutuyor gaz konusunda baya faydası oldu benimkilere bu arada