Gulsahgok gaz sorunu yaşadık biz içerken kıvranıyordu resmen🤦♀️ Kakasını zaten hergün yapan bir bebek değildi 2-3günde bir yapıyordu. Bazen sıvı bazdn daha kıvamlı ama hic aşırı katı yapmadı. Şuan 4bucuk aylık kakasını gün aşırı bazen hergün yapıyor. Bebelacgold kullanıyoruz şuanda memnunuz. Aptamille aynı firmanın ürünleri. Mühendisinoglu mama karsılastırmasındada aptalimille bebelacgold içerikleri aynıydı. O yüZden ben bebelacı tercih ettim. Fiyatı birazsha uygun hemde:) hipp sevmedi bi süre sonra o sebeple degıstırdım eger onu icmeye devam etseydi degıstırmezdim. Ama her bebekte farklı oluyor işte bian önce icerigi iyi bi mama belirleyip ondan devam edin. Mama değisimleri bebekleri etkiliyor