Mom4775
Sizi çok iyi anlıyorum. Emzirme zaten baştan beri uzun ve tümsekli bir mesele. Başlarda emdi mi, doydu mu düşüncesi, ısırma serüveni, yaralar ve sonra da bıraktırma yolculuğu. Bunaldığınızı, artık yorgun hissettiğinizi çok iyi anlıyorum. Fakat annelik zaten böyle bir şey değil mi? Her zorluğun üstesinden gelmeye çalışmak. Bebeğin emmesi sadece süt değil, sizden sevgi, güven emiyor. Sıcaklığınızı hissediyor. Şu an siz onun bütün hayatısınız. Zaten elinizden geleni yapmışsınız, ne karar verirseniz içiniz rahat olsun derim. Fakat ben de kendi fikrimi paylaşmak istedim.🌹