Mom4775 Yok kullanmadim, sagmadim da. Benim sansima kizim asiri meme duskunu bebeklerden degildi. Dedigim gibi emzirmek beni cok rahatsiz ettiginden, ek gida sonrasi mumkun oldugunca azaltarak ilerlemistim. Ornegin 9 ay civari gece emzirmelerini kesebilirsin demisti doktor. Zaten cok kalkmiyordu gece, onlari da birer birer azalttim, geceyi tamamen bitirdim. Sonra da gunduzleri azalttim yavas yavas. Cok fark etmedi yani kizim. 15 aylikken tamamen kestim ama zaten uzun suredir sadece sabah uyaninca emiyordu. Yalniz sizinki tabi daha buyuk ve bilincli oldugu icin biraz ugrastiracaktir muhtemelen.
minnosunannesi97