4 ay silikon uçla emzirdim. Hiç bir sorun yaşamadım. Süt azalması da hiç olmadı. 4 ay sonra kendim tak çıkar yapmaktan sıkıldığım için bıraktım. Bıraktıktan sonra da iyi kötü bi değişim yaşamadım. Takarken basıldıysa çıkarınca da öyle devam etti. Bana da bebek yoğun bakım hemşiremiz önermişti. İyi ki önermiş diyorum