ECAA H12345 allah razi olsun vallaha cok rahatlatin beni arada slikonu çıkarıp veriyorum almıyor ağlıyor sonra dayanmıyorum veriyorum tekrar dediginz gibi diyorum tek emsinde napyim boyle emsin diyorum bakalim ne zamana kadar gidecek insallah erken biter
Burcu35 Mavilimonnn 19 ay emzirdim silikon uçla. Yok bırakamadık olmadı. Ama ilk 6ayda sadece memeyle beslendi. Azalma vs olmuyor yani böyle şeylere inanmayın ne düşünürseniz o olur sütten bir nevi beyinde salgılanır bence😊
ECAA H12345 canm demistin ya bir video izledim diye neydi o video link atarmisn varsa ben dun gece slikonu aradan cikarip vermeye calsitim ama malasef yine husran… almadi hanımefendi direk itiriyor diliyle
Mavilimonnn H12345 İnş darısı başıma benim de bebeğim 1 aylık memeyi asla tutmuyor anca silikonla oda zar zor 😥
H12345 Mavilimonnn gouus ucununuu küçük. Bizimde öyle idi. Göğüs dolu oluyor ya aozaman sagin kasikla verin ağzına doymadigini düşündüğün zaman. ASLAA biberon kullanmayın… İlerce çenesi kuvvetlenince daha fazla çekiyor merak etme şuan çok küçük annesi
minikoalam Mavilimonnn 9 aydır slikon uçla emziriyorum. Doğdu doğalı yani. Keyfi isterse bırakıyor keyfi isterse tutuyor. Sütümde azalma ya da artış bu sebepten dolayı olmadı
hazal01_01 Mavilimonnn bebeğim 1 aylık doğduğu zmandan beri öyle emziiriyorum yoksa memenin ucu olmadığı için ememiyor ben ağlıyordu bazen uçsuz da alıyor ama alıştığı için 5 dk sonra ağlıyor bırakıp bir daha bulamıyor ucunu nasıl bıraktırcaö bilmiyorum
Mavilimonnn hazal01_01 inanılmaz zor bir durum mama vermekten o kadar çok bunaldım ki emmediği için sütüm de yetmiyor napıcam bilmiyorum
hazal01_01 Mavilimonnn önce emzir sonra mama ver ikisini de alsın silikon uçla emzir biberona benzediği için emer belki unutma o emdikçe süt artar
Mavilimonnn hazal01_01 işte tam emmiyor göğsü boşaltamıyor sanırım kuvveti yetmiyor yada istemiyor bırakıyor illa mama takviyesi yapıyorum sonrası göğsü boşaltmak için sağıyorum ama gelmiyor süt elektrikli pompa ile sağmama rağmen
Keklikarya Mavilimonnn canım benimde göğüs yaralarım çoktu ben 4 ay onla emzirdim bana çok baskı yaptılar bebeğin seni hissetsin fln deyip durdular ama inanılmaz bir acıydı benmkisi en sonunda bıraktım silikonu yaralarım iyileşince sütün azalması gibi bi durum yaşamadım ben
Mavilimonnn H12345 peki silikon uçla emdikten sonra sağım yaptınız da süt geliyor mu benim gelmiyor sağmama rağmen
H12345 Mavilimonnn ilk aylar geliyor du canım. Yani zaten zamanla belli bir düzene giriyor göğüste. Öyle eskisi kdr olmuyor zaten.gece yatarken sabah kalkınca rezene çayı demleyip için benim öyle göğüslerim süt dolardı dene canim
Mavilimonnn SuperMom_ bizimde öyle peki silikon uçla emzirdikten sonra sağım yapıyormusunuz ben sağıyorum ama sütüm gelmiyor ama bebeğim göğsümü boşaltacak kadar da emmiyor nasıl oluyor anlamıyorum
SuperMom_ Mavilimonnn yo sağım yapmıyorum çünkü bir iki defa denedim süt gelmedi emdikten sonra. yeteri kadar emdiğine kanaat getirdim bende.
Poyrazegeannesi Mavilimonnn ben oğlum iki aylık oalana kadar silikon uçla emzirdim sonra yavsş yavaş bıraktık ucu normal mememle emdi8 aylık şu anda o iki aylık süreçte sütümde hiç azalma olmafı ama uzun vadede ne olur bilemedim
Poyrazegeannesi Mavilimonnn göhüs ucum hiç yoktu önce silikon uçla biraz emziriyordum sonra kandırır gibi ucu çekip mememi tutturuyordum deneye deneye alıştı çok şükür sonra hiç kullanmadık veya emziği tutturuyordum sonra onu çekip hemen mememi tutturuyordum tabi bu böyle bir ay sürdü sonra normale döndük