Yademveannesi merhaba benm oğlum da çok çok çok kusuyo doğduğundan beri. O kadar çok kusuyoki kusmazsa neyi var bu çocuğun demeye başladım 😄 Sadece anne sütü veriyorum. Şuan 4.5 aylık. İlk zamanlar Reflü yatağı kullandım ama kaydığı için reflü yatagini 2 ay oldu bıraktım. Uykuda da nadiren kustugu oluyo ama kendini kurtariyo. Kafasını kaldırıp agliyo ya da kusmugun uzerine yanağını koyup uykuya devam ediyo 😄 Doğduğundan beri yüzüstü yatırıyorum. Baktim başını kaldırabiliyo iki yana dondurebiliyo, kendini kurtarabiliyo reflü yatagindan vazgeçtim. Kayip top gibi olmadigi için simdi daha kesintisiz daha rahat uyuyo. Reflü yatağı ise yariyor muydu ben emin degilim açıkçası. Çünkü benim oğlum reflü yatağında yatarken de şimdi de uykuda çok nadir kusuyo. Uyanıkken dik bile tutsam kusuyo. Bı deneyin yataksız uyutmayi isterseniz.