HonKiPonKiDoNiNo Canım bence doktorda öyle dediyse bıraktırmak icin tam firsatı. Kolay degil oğlumdan biliyorum 3 gün canımı okudu ama sonrasında hic bisey yokmus gibi unuttuk emziği. Bütün emzikleri bir anda ortadan kaldırdım. Evin içinde beraber aradık aaa nereye gitmis bu kaybolmus falan dedim uykuya zor geçti çok zorladı ama sadece 3 gün sürdü.