Arasinannesiiiii canım pekmez ver diyen var ya sok oldum resmen, ben ebeyim sarılık konusunda çok çektim , çocuğum doğdu hafiften sararmaya başladı , doktor küveze alalım dedi değeri 5 ti, bu değerle hemen kğveze aldılar, sonrasında çıkardık eve getirdik 2 günde değer fırladı 20 lere ağır sarılık geçirdi , günlerce kğvezde kaldı, doktorun çok iyiydi 5 olan bir değerle kğveze almasaydı eğer ben evde bunu anlayamazdım. İşitme testine gönderdi başka şehir hastanesine sürwkli testler yapıldı.sarılık çok tehlikeli işitme kaybı sebebi. Belki sarılık ağırlaşacak tek çözüm doktora götürmek buna tek kararı doktor verir