Benim oğlumdada vardı 1 buçuk aylık olduğunda bitti çok şükür doktor bana 2 saat arayla emzir dedi ben yarım saatte bir 1 saatte bir veriyordum emmiyodu biberona sağıp öyle veriyordum zorla uyanmıyordu bir şekilde veriyordum yine alarmlarım her saat başı kuruluydu uykusuzluk desen diz boyu pek önemi yoktu yorgunluğun açıkçası biran önce iyi bir olmasını istiyordum çok dua ettim çok ağladım oğluma bişey olmasın diye ALLAH’ım derman verdi şükür