Adeviyee korkmuştur canım bizim de öyle olmuştu işte pandemi bebeği gayet normal.. Dışarısı onun için çok büyük pusetnin içinde baktığında kocaman bir gökyüzü gözleri kamaşıyor.. Daha önce duymadığı sesler de cabası. Pes etme güzel havalarda hergün çıkar arabada durmazsa kucağına al konuş anlar.. İlerisi daha zor olur senin için. Benim oğlum da 3 aylıkken hiç sevmezdi onunla dışarıya çıkmak benim için kabustu resmen ama şimdi tam bir sokakçı. 9 aylık bu arada