Adeviyee Bebeğim 3 ay 21 günlük şimdiye kadar doğru düzgün dışarıya çıkmadık genel de çıktığımızda da uyuyordu iki gündür dışarı çıkarıyorum çok ağlıyor korkuyor galiba havadan biraz büyüyünce alışır mı yoksa sürekli çıkarmalı mıyım
GoGirl Adeviyee simdi ki cocuklar boyle oldu pandemiden ben de marti bekliyorum insallah snr sık sık çıkarıcam isinir biraz
Mlkmhrrm Adeviyee ben bebek arabası ile değil de kanguru ile çıkarıyorum 3.5 aylık bebeğim iki gündür etrafı keşfetmeye çalışıyor eğer araba ile çıkıyorsanız birde kanguru deneyin derim öylelikle alışmış olur
pervin_t Adeviyee ben genelde rüzgarsız ve güneşli havada çıkarıyorum.Güneşli hava d vitamini sonuçta☺️Rüzgarda çıkarmayın bence mikrop ve viruslerin havada uçuştuğu zamandır 😁
Adeviyee pervin_t rüzgar yoktu hava da ama kış ya yüzüne soğuk geliyor yavrucağım da evden çıkmadığından galiba böyle oldu 😊
Adeviyee GoGirl aynen öyle çocuklar insan göremedi bizden başka bir yere gidemedik üzülüyorum çocuklarımıza
Adeviyee Mlkmhrrm yok kucağıma aldım da çıkardım ne yapacağını bilemediğim için ama yarın da kanguruyla deneyim en iyisi
Mrs_Ladybird Adeviyee bende dün ilk defa kanguru ile çıkardım 3 ay9 günlüğüz ama korka korka 😂 ya ağlarsa naparım filan bi yarım saat yürüdük geldik eve girdik ağladı 😂
Mrs_Ladybird pervin_t bana bakıyor zaten ama iyi geçti dışarıyı filan baya izledi benim tereddütüm minnakı kendime doğru tuttuğum zaman hemen meme arıyor 😂 neyse ki dışarıda ilgisi dağılınca ses etmedi
Adeviyee pervin_t kucağımda gezerken dışa bakmayı daha çok seviyor o yüzden bilemedim ama ili şekilde de denerim 😊
pervin_t Mrs_Ladybird dışarı huysuz bebekler için en güzel mekan😂😂bizimki 40 lı zamanlarıydo balkona çıkarırdım huysuz dışarı çıkınca kuzu😂😂şimdi de öyle 😂ömrüm sokaklarda geçiyor evde yoksa hep mız mız😂
Mlkmhrrm Adeviyee kanguru size dönük olursa daha huzurlu olur güvende hisseder kendini ben bazen huysuzlaştığında kangurunun altından tutup hoplatıyorum onunla konuşuyorum nereye gidiyoruz oğlum gezmeye mi çıktık gibi konuşmanız da illa sakinleştirir sorun yaşamazsınız inşallah