Utopikogretmen benim ki de alıp atıyordu o attıkça ben geri verdim o attı ben verdim derken şimdi 3 ay 17 günlük tutmaya başladı ben uykusu geldiği zmana veriyorum rahat uykuya geçiş için birde nadir olarak gazı çoksa veriyorum gerçi bazen çok güzel tutuyor canı isterse bazen de atıyor geri veriyorum defalarca ama denemekten vazgeçmedim ısrar ettim alıştı çok şükür sizde ısrarcı olursanız illa alışacaktır diye düşünüyorum avent ultra soft kullanıyoruz