Utopikogretmen ben de yeni doğduğunda memeyi reddeder diye alıştırmadım benim oğlum da beni emzik olarak kullanıyordu gaz problemimiz olduğu için emmemiz bazen 3 saati buluyordu. 1 hafta sonra 3 aylık olcak yaklaşık 1 haftadır sadece uyutcağım zaman veriyorum bazen atıyor tutana kadar elimle destek veriyorum. Karnı gerçekten tok olduğunda tutuyor artık biraz sabır. Damaklı almadı benim oğlum nuk wee bide eczaneden bambino alıp kullandım tutmadı bibs kullanıyoruz şuan. Her bebek farklı tabi benim bebeğim kabullenmeye başladı inşallah seninkide kabullenir sende rahat edersin