DorukMoMM ben başta onu ve Johnson kullandım iyiydi sonra molfix in bezini ve ıslak mendilini kullandık o iyiydi ıslak mendil şimdi slepeyy nin aynı şekil de ama sanırım ıslak mendil yaptı dalinin ıslak mendili ni kullanıyorum sudocrem kullandım geçirdi çok şükür arada havalandırın ama üşütmeyin kremi bıraktım arada doğal zeytin yağı kullanıyorum bimin bezi de güzel yumuşacık kokusu da hoş kuzenim onu kullanıyor memnun bi denesem mi bilmiyorum bende elimdekiler bitince yoksa aynısından mı devam etsem bilmiyorum slepeyy bio natural i aldım onu deniycem birde