Molfix kullanıyorum , benimb bebebğim doğduğu zaman yoğun bakımda kalmıştı eve getirdiğimde efsane derecede pişikti bakamadık bile içimiz parçalandı, doktorum iki kremi çok az karıştırıp günde 3 kere uygulamamı söyledi , ama 3 günden uzun değil . Zaten hemen geçecektir.
Krem adları
Trosyd
Travazol