DilarAykut Kızlar doğum parası e devletten kontrol ediyorum ödeme aşamasında diyip duruyor bugün eşimi gönderip aldırcam eğer yatmışsa ama süt parası için nereye başvuru yapmamız lazım biliyormusunuz ? Bebeğim 2 aylık bu arada geç kalmadım dimi
KUMSAL2020 DilarAykut Süt parasıda yatmıştır o otomatik yatıyor ama önce aile sosyal hizmetlerine canlı doğum yaptığına dair bir kağıt veriyosun yok geç kalmadın yapabilirsiniz aynı benim bebeğimde 2 aylık
Baybymucize DilarAykut canım o otamatik yatıyor 232lşra başvuru yapmıyorsun e devletten raporlar bölümüne bak 24günlük bebeğim olduğu için PTT den gidip alamadım
gulsenn_n Baybymucize canim e devlete gir sahis odemeleri kismina banka hesabini tanimla direk oraya yatiyo ozaman para
ArasMom_34 DilarAykut e devletten ıban numarası tanıt o hesaba yatıryor süt parası doğum parası ptt bizzat almanız lazım sadece
TDE DilarAykut eş alabiliyor mu ya sizin eşiniz alırsa haber verir misiniz? Ona göre eşimi göndereyim
Emirin_Annesi10 DilarAykut doğum parası sistemde hep ödeme aşamasında diyor mutlaka pttye git sor kesin yatmıştır ben aldım. Süt parasıda eşimin hesabına yattı
Slyldz Emirin_Annesi10 doğum parası aldım ama süt parası almadım calısmayan anneler de alabiliyor mu?
TDE Emirin_Annesi10 ben de öyle biliyorum ama yukarıda eşim gitsin denilince oluyorsa ben de göndereyim dedim
Hayatgailesi DilarAykut aynen canim benimde oyle gecenlerde post acmistm ptt gir arama motorundan orada yatip yatmadigi gorunuyor
Emirin_Annesi10 Slyldz tabiki oluyor canım bende çalışmıyorum ev hanımıyım eşimin hesabına yattı 200 gibi bi rakam
Japonprenses Süt parası yaz e devlete canım kişisel ödemeler die bi şık çıkıyor ona tıkla eşinin e devletinden orda gözükür