Ben bepanthol baby kullanıyorum şuanda 17 aylık hiç pişik olmadı. Kremin etkisinin aslında düzenli kullanma ile bağlantılı olduğunu düşünüyorum. Ben çok sık bez değiştirmedim ama her bez değiştirdiğimde kremini sürdüm. Hangi marka olursa olsun buna dikkat edildiğinde pişik olacağını sanmıyorum