Asell9 Hametol kullandık bebeğim pişik oldu bepantol geçiş yaptık fayda etmedi mantara çevirdi bebeğim poposu çok kötü oldu bugun travazol ve sudocrem aldık inşallah faydasını görürüz😔
birmelekannesi2 Asell9 sudokrem bizde fayda etmedi cnım kızım da da mantar oldu bende krem arayışındayım 😔
cideee07 birmelekannesi2 mantarınız nasıl böyle küçük küçük yara gibi mi dr birşey demedi çok hamazinc veri bi kutu bitti geçmedi trosyd de mantar ve piştiği kullanılıyormuş kullansam mı acaba diyorum
Hanzade06 Ben her altını açmamda hakiki zeytin yağı sürüyorum.Spreyli bir şişeye doldurduk iki fis tamamdır:) Azıcık kızardıysa da mustela kullanıyorum inanın sabahına geçiyor tavsiye ederim ikisini.
alvyldz HappyKids Sudocream kullanıyorum. Hemen etki ediyor. Mustela da öyle hatta pişik engelleme özelliği de var ve daha temiz içerikli. Bütçe meselesi Mustela’yı da Sudocream’ı de tavsiye ederim.
Miyonunannesi Osmaneymeninannesi hametan ve madecasol krem onerdı doktor hemen ıyılestrdı normalde mustela sudocrem kullanıyırum öyle oldugunda bı ıkı gun hametan madecasol karıstırıp suruyorum gecıyo
Miyonunannesi Pişik kremlerinin çoğu pişik önleyici bariyer kremidir pişik olunca fayda etmeyısletı bundandır ama duzenlı kullanımda pişik olma ihtimalini mınımuma ındrr
Elifdurununannesi rsari48 kantaron yağının bir zararı olmuyor dimi doktora danıştınız mi merak ettim kantaron yağının pisige ıyi geldiğini duymamıştım bilseydim çocuğuma acı cektirmezdim nerden bulabiliriz acaba doğal olanını
rsari48 Elifdurununannesi kusura bakmayın şimdi gördüm daha yorumu benim bebeğim erkek doktor sünnet oldukta sonra bile kantaron yağı önerdi kendimiz yapıyoruz biz doğal nerden bulunur inanki bilmiyorum eğer isterseniz annemlere sorarım ellerinde var mı
mechule Tugcebata-2020 pişik olmuştu sudokrem hiç fayda etmedi kantaron yağını sürdüm mucize gibi bi iki günde geçti
Ezgiersoy HappyKids ben bebeğim doğduğundan beri sudocrem kullanıyorum. Çok ama çok memnunum.. iyiki almışım. 🤗 Pişik gibi bı derdimiz olmuyor şükür 🤲