Sanem_05 Bebeğim 2 aylık doğduğundan beri sudocrem kullanıyoruz her altını açtığımda kullanıyorum şükür ki hiç pişiğimiz olmadı 🙏
rsari48 Bepanthol kullandım bi kaç defa hafif kızardı gibi geldi ama daha çok kantaron yağı kullanıyorum kendi yaptığımız çok iyi geliyo çok şükür bebeğim 9 aylık pişik sorunumuz olmadı ara ara alt bakımını yapınca sürüyorum bi sorun olmasa bile
Elifdurununannesi rsari48 kantaron yağının bir zararı olmuyor dimi doktora danıştınız mi merak ettim kantaron yağının pisige ıyi geldiğini duymamıştım bilseydim çocuğuma acı cektirmezdim nerden bulabiliriz acaba doğal olanını
Gulmrt HappyKids ben pişik olursa doğal kantaron yağı kullanıyorum çok iyi geliyor. Diş döneminde yetersiz kaldığı oluyor o zaman sırasıyla mustela bepanthol en son sudocrem ama pek sık pişik kremi kullanmadım şimdiye kadar
Benaninannesi HappyKids bebegim de pisik olmuştu eczanemiz zeytinyag kaynatin sogudunda her alt acmada hametol pisik kremi ile sirayla surun demisti
Gulmrt Belinaysmom evet ama güvendiğiniz bir aktardan alın hakikisi olsun daha iyi. Hatta yanaklarında anlam veremediğim kızarık olmuştu ona da iyi geldi bir araştırın herşeye faydası var her evde bulunmalı bence ♥️
Hafsahuma HappyKids ilk sudocrem kullandım memnun kalmadım.. içeriğin de çinko , zeytinyağ ,kantaron yağı v.s doğal yağlardan oluşmuş bir krem kullandim çok çok memnun kaldım anında geçiriyor
Tugcebata-2020 sariKizim_akKizim kırmızı gibi bendekinin rengi. Başka rengi varmı ki bilmiyorum. Evet popoya pamukla uyguluyorum. Neresi pişik oluyosa uyguluyorum ben kokusu biraz kötü ama benim oğluma çok iyi geldi kesinlikle tavsiye ederim 👌🏻
Nefess2020 Tugcebata-2020 merhaba benim kizim 4 aylik kakasini yaparken agliyo bakiyorum catlak goremiyorum. Kaldiki cok sivi kakasi anne sutu aliyo sadece kizariklik var poposunda acaba kantoron sursem zarari olurmu ki 🤔dr randevumuz 15 inde yorumunuzu gorunce sormak istedim bebeginiz kac aylik acaba ?
iki_prenses_annesi201 HappyKids vala cnm bnm işaretleyeceğim burda yazmamşsn. Bn hametan aldm eczcı önerisyle. Çok güzl beğndm etkiai hmn oldu… Çok kötü olmştu kızm pişikte 2-3 gne düzldi