HappyKids Annelerimiz tercih ettiği pişik kremini oylarken deneyip memnun kaldığı ya da kalmadığı ürünlerden de bahsedebilir mi?
Yigitpasam HappyKids bende Almanya’dan gelen penaten kullanıyorum çok memnunum 👍🏼 Ama bitmek üzere sudocreme mi geçsem bepanthol e bilmiyorum
Haceryrmdln HappyKids Bebeğim ilk doğduğunda bepanthol kullandım memnunum ancak biraz pahalı idi. Tavsiyeler üzerine sudocream aldım çok iyiymiş memnun kaldım ve fiyatı da daha uygun.
Alyacag 03032014 sebamed kullanıyofuk baktım hiç bi değişiklik yok çocuk hep huzursuzdu bepanthol e geçince raharladı çocuk ya
Keremsare 03032014 Bepanthol pişik önleyici pişigi geçirmek için değil daha çok önlemek için. Sudocrem daha çok geçmeyen pisikler için . Aşırı pişik ve tahriş varsa ince bı şekilde travazol kullanabilirsiniz 💓
icorik Yigitpasam Ben önce bepanten sürüyorum, biraz kuruduktan sonra sudocrem sürüyorum. Kesinlikle tavsiye ederim..Sudocrem yerine Oksizinc krem de sürebilirsiniz. İkisinin içeriği aynı hemen hemen. Oksizinc ayrıca balık yağı içeriyor.
Sehertatar Yigitpasam e bebekte var penaten bende Almanya’dan geleni kullanıyorum ama e bebekteki de aynıdır diye düşünüyorum bitince ordan alırım herlde
Gulcanasil Prensesannesi15 travazol kortizonlu kremmiş doktorumuz pişik olursa ince tabaka halinde iki üç gün kullan sadece demişti. Sürekli kullanım için uygun değilmiş
Gamzeeeeee Prensesannesi15 travazol mantar kremi diye biliyorum ve kortizonlu bir krem bebeklere uygun olduğunu doktorunuzdan teyit aldınız mı
Kkccozgc Prensesannesi15 mantar kremi o ve içeriğinde kortizon var doktor mercimek kadar alıp başka bir kremle karıştırarak sürmemi söylemişti diğer kremin adını hatırlamıyorum ama normal pisikte kullanılmaz bu kremler mantar tedavisi için kullanılır. Sürekli kullanımda da zarar verir cildine lütfen kullanmayın pişik için.
Canann21 HappyKids Bepanthol kullanıyorum ama sudocrem de çok iyi İkisi şuan yarışıyor ankette zaten 😂
sariKizim_akKizim Tugcebata-2020 nasıl popoya mı kullanıyırsunuz ? İlk defa duydum birde hangi renk olanı kullanıyorsunuz evde varda ziyan olmasın kullanayım :))
mechule Tugcebata-2020 pişik olmuştu sudokrem hiç fayda etmedi kantaron yağını sürdüm mucize gibi bi iki günde geçti
Tugcebata-2020 sariKizim_akKizim kırmızı gibi bendekinin rengi. Başka rengi varmı ki bilmiyorum. Evet popoya pamukla uyguluyorum. Neresi pişik oluyosa uyguluyorum ben kokusu biraz kötü ama benim oğluma çok iyi geldi kesinlikle tavsiye ederim 👌🏻
uykutulumu35 sariKizim_akKizim kantaron yağını kendinize bile kullanabilirsiniz çok faydalı kayın validem yapıyor ellerime krem yerine onu kullanırım yumuşacık yapıyor. Ayak topuklarıma nerene istersen 😄 yağsı hissi geçiyor bir süre sonra emiyor
Tugcesilam HappyKids kızım dogdugundan beri bepanthol pişik kremi kullanıyorum her altını actıgımda sürerim şuan 2 ay 12 günlük henüz pişiğimiz olmadı şükür 🤲
Cnslb Kantron yağı ve sudocrem ikisini de kullanıyorum ama en ufak kızarıklıkta kantron yağı sürüyorum anında geçiriyor 🥰 hiç pişiğimiz olmadı