papatyammmmmm Aysemme karnını sırtını ovun poposuna pis pis yapın anca o şekilde yardımcı olabiliriz gerisi onlarda maalesef 🤦
Mcan Aysemme yani evet doğru bağırsaklar anca dğzene giriyor dünya onun için büyük biyer ve alışmaya çalışıyor kuzucuklar. Benim beebeğim de öyleydi ama kolikti yani
ozgenil-12 Aysemme merhaba aynı sorunu bizde yaşıyoruz.bebeklerin poposuna iyi bakın.ben çom geç anladım.çok ıkınmaktan tam kakasını yaptığı yer yara olmuş.kızarmış.o yüzden huzursuzmuş.