Benim bebeğimde 36 günlük ıkınıyor mıkırdanıyor sürekli uykusunda bile aslında çok rahat kakasını yapıp gaz çıkarıyor ama sık beslenmekten dolayı sindirim zorluğu yaşadıkları için ıkınıyorlarmış doktorumuz öyle dedi sarılık yüzünden saat başı emziriyordum