Dicle120121 Merhaba canım anneler 22 gün önce doğum yaptım Doktorum kan ilacı ve antibiyotik verdi kullandım bende bebek de ishal olduk haliyle gün içinde çok defa altını temizliyordum ilk üç gün YENİDOĞAN UNİBABY ıslak mendil kullandım pişik oldu o günden beri de ıslak mendili bıraktım bi kapta ılıksu içine biraz zeytinyağı koyup sürekli öyle temizledim poposunu krem olarak da bepantol sudocream kullandım geçmedi doktor mantazol yazdı oda fayda etmedi çocuk bezindendir belki dedim iyileşme süreci hızlansın diye penye bezler kaynattım ütüledim kullandım yine fayda yok ha bide burda bi posta görmüştüm zeytinyağını kızartıp soğutup krem niyetine sürdüm oda fayda etmedi bide tuvaletini yaptığı anda değiştiriyorum asla bekletmiyorum nasıl anlıyorsun derseniz kızım nerdeyse beline kadar pişik o yüzden çığlık çığlığa çiş kaka yapıyor 😓🤦🏻♀️ Velhasıl Allah rızası için bana hızlı iyileştirecek bi çözüm söyleyin çok canı yanıyor bebeğimin😓
cansuaydin Dicle120121 direk zeytinyağı… Hiç kimyasala gerek yok el kadar yavru Allah şifa versin annesi çok şık değiştir cisli kakali hiç kalmasın ve direk zeytinyağı…
busra_02 Dicle120121 pudra deneyin birde krem o bölgeyi nemli tutuyor o bölgeyi kuru tutmak lazım çünkü banyodan sonra da o bölgeyi havluyla iyice kurulayın bizler bile ıslak ıslak iç camasır giyince sabahında bacak aralarımız pişiyor
busra_02 Mom070 ben her markayı kullandım aksine daha da büyüdü pudra aldım sabahı geçti bilemiyorum bizde işe yaradı banada doktorlarım bişey demedi
canana Hemen geçmez zaten 5-6 gün sürer en az. Benim bebeğimde yeni doğduğunda sleepy kullanmıştım pişik olmuştu. Islak mendil olarak sleepy natural yenidoğan öneririm. Bez olarak prima premium care veya molfix pure and soft. Mustela pişik kremi. Hametan merhem. Kıyamam inş en kısa sürede iyileşir yavrum 💜
cansuaydin Dicle120121 bı de mümkün olduğunca havalandir.. ıslak kalmasın bı de. Sildin ya diyelim ıslak bezle, sonra kurula.. biraz açık kalzin havalansin sonra bezle
Kalps Dicle120121 benimde pişikti daha geçen güne kadar post açıyordm . Doktora gittik .Hamezinc , travazol ve dermatap 3 krem verdi karıştırıp sürüyorum . Biraz daha iyi geldi
Morfrenk Arko krem hani şu klasik eskilerin kullandığı tüplü olan benim kızı o geçiriyor ama pişik olunca pamukla ıslatıp siliyorum bide kuruluyorum sonra Arko sürüyorum bolca Sudo olan pişiği geçirmez, pişiği önlemek içindir onu şuan hiç kullanmayın
Bktbll Dicle120121 bi dene canım cok iyi hametan kızarıklıgı geçiriyor bide bebanthol öberiyorlar ama hametan daha iyi geliyor bolca sürüceksin kızarıklık kalmıyor inş tez zamanda düzelir canım
canana Dicle120121 doğdu doğalı mı pişik? O zaman tavsiyem pamuğu suya batırıp öyle silin. Sonra Hametan kullanın