Fatmabkdmr bizdede doğduğundan beri prima premium care kullaniyordum. Ilk 3 numara beze gecer gecmez bezden beline tasmaya başladı çişi ve kakası, ustelik bez tamamen neredeyse tertemiz oluyor belinden itibaren ustu ve yattigi yer çiş ve kaka oluyordu, 1 2 kere değil bir tane 40 lik pakette 5 10 kere geldi basima bende degistireyim dedim. Molfix marka bez aldim 2 gunde iltihap oldu idrar yolunda, geri primaya döndüm. Prima premium care 5 numaradayiz. 3 bedeni 4 bedeni 5 bedeni bizde hep çişi ve kakasi belinden yukarı yürüdü taştı, ama bez her seferinde neredeyse tertemizdi. Baska beze 1 kere geçmeyi denedim iltihap oldu diye denememiştim. Ama kış mevsimindeyiz, artik yeter dedim, islak islak uykusunu kac kere böldüm, soğuk ya hasta olursa diye bilmiyorum. Bugün cesaret edip sleepy ye geçtim. Neredeyse 2 saatte bir bez degistirdim, çiş veya kaka yapsada yapmasada. Simdi uyuyor ilk defa uzun kalıyor bez, sabaha bakicam gorucem, gunduz yine 2 saatte bir değiştircem. 1 hafta kadar en az boyle yapicam. Bakalım. Teni alışır inşallah sorunsuz, ve inşallah sleepy de taşma olmaz. Çünkü çok can sıkıcı. Prima diyorsun güvenmek istiyorum ama paramla rezil oluyorum resmen,pahali olmasi da cabasi. Ola ki iltihap veya tahris oldu yine prima premium care e geri dönücem 😔 prima 5 no sleepy 5 den biraz daha kisa belinin uzunluğu. Kalinligi prima daha ince hafif, sleepy daha kalin agir. Bantlari prima daha yumuşak, sleepy daha sert. Dokusuda oyle prima yumusak sleepy sert. Ama bakalım. Neler olacak. Bez degisirken en cok 2 saatte bir degistirmek gerekirmiş, bir büyüğümden duymustum eskiden, teni hassaslasabili4 diy3 her bebekte dikkatle gecilmeli diger markaya demişti. Bende oyle yapiyorum bakalim. Insallah sorun hic bir yonden cikmaz.