Hayırlı Geceler 🌺
Oğlum 2,5 yaşında bağırma yada şiddetimiz yok katiyyen eşimle ben bunu konuda dikkatliyizdir
Bazen yaptığı zararlı davranışı ayrıntılı şekilde anlatırız ama o davranışa öyle devam ederki misal arabalarını havaya atar yere düşer
Bunun ona zarar verebilceğini kafasına düşerse canınu yakıcağını söylüyoruz bakdık devam ediyor direk -yapma- diyoruz
Şimdi bizim bu olumsuz kelimemizden bile
Küsmeler kendini cezalandırmalar başladı
Asla öyle ceza köşesi cezalandırma
İşde yapmazsan ceza var gibi söylemlerimiz yok normal şartlarda uysaldır oğlum
Ama -yapma - olmaz dediğimize koltuğun arkasına saklanıp sanki ona şiddet uygulanmış gibi öylece bekliyor yada odadan çıkıp duvarın köşesinde duruyor
Kendi odasında karanlıkda çağırana kadar bekliyor
Sürekli küsüyor
Biz duruma çok üzülmeye başladık
Cezalandırma gibi durum olmadığı halde bunun kendine neden yapıyor olabilir
Biz bu konuda ne yapabiliriz
Babası yada ben çağırdığımızda koşarak geliyor ve dediğini doğal olarak kabul etmiş oluyoruz misal araba atmaya devam ediyor böylelikle
Bize istediğini yaptırmış oluyor
yaptığı şey ona zarar verebilir
çağırmasakda öylece bekliyor
Teşekkür ederim şimdiden ❤️